smajsblogg

Direktlänk till inlägg 2 juli 2013

Tagga..

Av Stina (Smajs) - 2 juli 2013 15:00

..något som är gott att äta: #pannkaka 

..något som gör dig glad: #minfamilj

..något som du hatar: #spindlar

..något som du vill ha: #highlowkjol

..något som du önskar du hade: #samsunggalaxys3

..en dålig artist: #justinbieber

..en bra artsist: #calvinharris

..en bra låt: #wakemeup

..en dålig låt: #baby 

..en bra film: #spirtedaway

..en dålig film: #megasharkvsgigantoctopus

..något random: #cookiedough

 

 

-Tidsinställt inlägg-

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina (Smajs) - 30 augusti 2013 15:31


Heeeeejsaaan!   Äntligen fredag! Så skönt! O i morgon är det kräftskiva. Blir grymt!   I vilket fall, veckan har väl varit helt ok. Skulle väl inte säga att skolan är kul, men den har ja, vart ok helt enkelt. Hur som helst, nu är det helg så ...

Av Stina (Smajs) - 29 augusti 2013 15:32


Var ett bra tag sedan jag bloggade. Blev aldrig något inlägg sista veckan på sommarlovet & sedan har det varit lite fullt upp med skolan & andra prylar!   Vill bara meddela om att jag är back on track & att jag kommer publicera inlägg med jämna m...

Av Stina (Smajs) - 13 augusti 2013 22:29

Kände för att mysa lite i kväll. Så jag bullade upp lite kuddar i sängen, gjorde i ordning lite frukt & några kakor, samt tände ett doftljus. Underbart! Känner att jag måste få pusta ut lite.. på ett skönt sätt. Well, det är i vilket fall bara, stort...

Av Stina (Smajs) - 11 augusti 2013 14:59


  Då var det dags för månadens blogg igen!   För att delta denna månad måste du bara kort och gott kommentera i detta inlägg att du är med. För större chans att vinna, länka detta inlägg på din blogg!    Jag lottar ut 3 vinnare! De som län...

Av Stina (Smajs) - 11 augusti 2013 14:40

  Hejsan! Som några av er kanske redan vet, så har jag beställt lite grejer från Forever 21 för ett tag sedan. I detta inlägg tänkte jag helt enkelt visa vad jag köpt därifrån.   Mustasch halsband i trä: €3,90     Blommig blus...

Presentation


Halloj! Jag heter Stina och är en glad 13-årig tjej född 00!

Jag älskar mycket här i livet, men foto och shopping är nog bland de större intressena! På min blogg kan du läsa allt mellan himmel och jord som kretsar kring mitt liv!

Translate my blog

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Månadens blogg!

Vill du vara med om tävla i månadens blogg? Klicka här för att delta!

 

Instagram

 

Omröstning

Ska ni någonstans i sommar?
 Ja! ;)
 Nej, ska vara hemma.

Stina reser

Under denna flik skriver jag de filfällen då jag är bortrest/inte kommer kunna blogga. 

 

Sommarläger, 1/7 - 5/7

Venedig samt kryssning: 10/7 - 21/7

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards