smajsblogg

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Stina (Smajs) - 4 juli 2013 12:30

Hej! Tänkte tipsa om en bra film! :)


Filen heter då "Sleepover", och handlar om Julie, som ska hålla i ett pyjamasparty. Under pyjamaspartyt kommer Staci, Julies gamla bff, oväntat. Hon utmanar Julie och hennes vänner i en tävling, där de ska göra lite "vågade" saker, bland annat att tag killen Julie är kär i, Steves, boxershorts. För Julie väntar stora utmaningar, och detsamma för henne crew!


Filmen är.. en komedi, antar jag, i fall jag ska nämna en genre. Det är väl en typ av typical highschool film - fast utanför highschool, om ni förstår? Den är definitivt sevärd, personligen tyckte jag att den var väldigt bra, och den skiljde sig ändå lite, liite, från alla dessa andra "highschool-filmerna". 

 

       

Filmen får, av mig, 4 smilys!

 

-Tidsinställt inlägg-


Presentation


Halloj! Jag heter Stina och är en glad 13-årig tjej född 00!

Jag älskar mycket här i livet, men foto och shopping är nog bland de större intressena! På min blogg kan du läsa allt mellan himmel och jord som kretsar kring mitt liv!

Translate my blog

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Månadens blogg!

Vill du vara med om tävla i månadens blogg? Klicka här för att delta!

 

Instagram

 

Omröstning

Ska ni någonstans i sommar?
 Ja! ;)
 Nej, ska vara hemma.

Stina reser

Under denna flik skriver jag de filfällen då jag är bortrest/inte kommer kunna blogga. 

 

Sommarläger, 1/7 - 5/7

Venedig samt kryssning: 10/7 - 21/7

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards