smajsblogg

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Stina (Smajs) - 17 juni 2013 21:02

Gick ut och sprang med mamma för en stund sedan. Det var så skönt att röra på sig, och extra skönt att få komma ut i fria luften. Vi joggade 4,6 km på ungefär 35 min. (Vi använder en app som visar hur långt man sprungit, och hur lång tid det har tagit). När jag kom hem igen stretchade jag lite, åt mat, och tittade på Top Model. Nu sitter jag istället och tittar på Tv3 dokumentär, vilket faktiskt är ganska intressant. Det är första avsnittet jag ser på, och i denna del handlar det om lögner och sådant. 


I morgon ska jag dock försöka hitta på något med en kompis.. shoppa, eller bara hänga. 


Förresten, jag fixade ihop 3 stycken collage med sommar-outfits i två inlägg under detta. Alla kläder och accesoarer kommer från Forever21. Vill du ha något som du ser på collagen kan du besöka deras hemsida, forever21.com.


Men vi ses!

 

 

Av Stina (Smajs) - 17 juni 2013 17:34

Hej..

Då var vi inne på dag 5 på sommarlovet. Hittills har i princip ingenting hänt. Ingen av mina vänner har kunnat vara (?), och jag har allmänt inget sinne för att komma på något för tillfället. Man tänker ju att det är skönt att slappa på sommarlovet.. men det här är för tråkigt. Hade ärligt talat hellre varit i skolan idag, konstigt nog. Det ända jag har gjort är till största dels att sitta vid internet-världen, chattat med mina vänner.. kollat på youtube, bloggar.. lyssnat på musik. Så kul har jag. 


Och så igår hittade jag ju även en urmuppig app som heter Bakery Story, som jag blivit besatt av och spelar på 24/7. 

 

Jag spelar typ aldrig mobilspel, vad har hänt med mig? Jag antar väl att tråkigheten har tagit över en del.. I varje fall ska jag nog gå ut och springa nu (då har jag ju i varje fall något annat o göra som faktiskt är kul, istället för att sitta som fastklistrad framför dator - eller mobilskärmen..). 


Men vi får väll se, i morgon hoppas jag på att kunna få tag på en kompis.. Annars så blir jag väll tillbakadragen till det här med spel & internet. Nej usch, nu måste jag gå ut lite.. här kan jag ju inte sitta och blogga mer.. det hör ju liksom till det där "intrernet-spel-världen". 


Men vi ses!

 

Av Stina (Smajs) - 17 juni 2013 17:19

Outfit 1, Shopping

 

 

Outfit 2, Standen

 

 

Outfit 3, Kyliga sommarkvällar

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Halloj! Jag heter Stina och är en glad 13-årig tjej född 00!

Jag älskar mycket här i livet, men foto och shopping är nog bland de större intressena! På min blogg kan du läsa allt mellan himmel och jord som kretsar kring mitt liv!

Translate my blog

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Månadens blogg!

Vill du vara med om tävla i månadens blogg? Klicka här för att delta!

 

Instagram

 

Omröstning

Ska ni någonstans i sommar?
 Ja! ;)
 Nej, ska vara hemma.

Stina reser

Under denna flik skriver jag de filfällen då jag är bortrest/inte kommer kunna blogga. 

 

Sommarläger, 1/7 - 5/7

Venedig samt kryssning: 10/7 - 21/7

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards